Thursday

Sayang Suami ^____^

Assalamualaikum ! Salam 1 malaysia. haha. Bakpe aku nih kalau taip suka sangat nak *HAHA* ? sebab bila aku gembira memang aku akan *HAHA*. Kita hidup sementara je kat dunia nih tak kan hari2 nak sedih kan mesti lah kene gembira jugak. kikikiki. * tak ada kaitan*. Cukup lah nak mengarut, sekarang nak balik pada tajuk. Isteri mana tak sayang suami ye idak? kaaannnn. mesti lahhh sayang suami. Lagi2 aku nih. Baru sebulan 3hari mesti lah tengah sayang kata orang! TAKKK! InsyaALLAH aku akan sayang suami aku sepanjang hidup aku dengan izinNYA hari2 hidup aku nak selalu dekat dengan suami aku. Suami yang akan bawa aku ke syurga nanti InsyaAllah.

Memula baru kawen ri tu memang rasa janggal sebab nak pegi mane2 kene minta izin , dan kene pegi dengan cik abang. Tapi lama2 dah biasa * lama ke? baru sebulan. * hahaha. Sesungguhnya memang seronok bile dah jadi nikah. Seronok yang tak boleh digambarkan. Semoga hubungan kami berkekalan dan berpanjangan sampai syurga! Amin.


No comments:

Post a Comment